[O1] Proszę o sprawdzenie logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Robert67
    Classic
    • 2010
    • 9

    [O1] Proszę o sprawdzenie logów

    Zamieszczone przez Mikele.KR
    Zamieszczone przez arturv3
    Pytanie jak w opisie:
    Jakie fury policyjne grasują na tym odcinku?
    Mój znajomy niedawno miał policyjną nieoznakowaną Octavię RS na warsztacie, która właśnie patroluje ten odcinek. :szeroki_usmiech
    to moze by jej tak wlepe na kufer zafundować?
    Skoda Octavia 4x4 Laurin & Klement
  • Dyzio32
    Classic
    • 2008
    • 16

    #2
    [O1] Proszę o sprawdzenie logów

    Witam, proszę o sprawdzenie logów, pacjent: Octavia I 1.9TDI silnik 110KM ASV. Od dłuższego czasu mam z nią problemy i nie wiem co się dzieje. Z góry dziękuję za pomoc.

    Moje logi dynamiczne:

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzej251299_11915.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzej251299_11916.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzej251299_11917.html

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      To jest seryjne auto, bo masz powietrza praktycznie 100mbar wiecej niz trzeba w calym zakresie obrotow.

      A co dzieje sie autu ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Dyzio32
        Classic
        • 2008
        • 16

        #4
        Witam, dziękuję za zainteresowanie. W sumie to problemów z autem jest kilka, skoda w ogóle się dziwnie zachowuje, raz chodzi dobrze raz chodzi źle.Jeden z objawów który mnie dręczy to jak na postoju delikatnie powoli wciskam gaz, obroty też powoli rosną, i kiedy wskazówka dochodzi do 2000-2100 obr/min silnik zaczyna się zachowywać tak jakby dostał jakiegoś powera, jakbym mu nagle wcisnął gaz do dechy , wskazówka obrotomierza leci na 3500 obr/min, a ja praktycznie przy 2100 obr/min nie wciskałem gazu i nie wiem czy to jest normalne czy też nie.Spróbuje jeszcze zrobić logi dynamiczne jak auto będzie się źle zachowywało.Proszę o podanie które bloki są ważne podczas logowania dynamicznego oprócz tych 003,008,011.

        Komentarz

        • gregorianin
          Ambiente
          • 2008
          • 215
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Fabrycznie ASV mają doładowanie rzędu 2050mbar więc tutaj nie widać żadnej ingerencji w soft bo wartość żądana jest prawidłowa, odchyłka regulacji z pikiem ciśnienia od 1827rpm do 2142rpm może (ale nie musi) wskazywać że powoli lub z ograniczeniem reguluje VNT, jedna z najbardziej prawdopodobnych przyczyn to przycinanie się. Co do skoku obrotów, Dyzio32 do sprawdzenia na pierwszy ogień czujnik położenia pedału.
          www.DURASOFT.pl

          -Hamownia podwoziowa
          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
          -Diagnostyka
          -Filtry FAP/DPF

          Komentarz

          • Dyzio32
            Classic
            • 2008
            • 16

            #6
            A jak sprwadzić Vagiem czujnik położenia pedału?

            Przed chwilą zauważyłem jedną rzecz co do wskakiwania na obroty, dzieje się to tylko wtedy gdy jest odpięty przewód gumowy od zaworu EGR, natomiast jeżeli jest podpięty to nie ma takiego wskakiwania na obroty, tylko wtedy silnik chodzi jak sieczkarnia, podczas schodzenia z obrotów słychać dziwny dźwięk, silnik pracuje bardziej twardo, przy około 2000 obr/min słychać jakieś buczenie od strony filtra powietrza, wygląda to tak jakby coś wpadało w rezonans.Niech mi ktoś pomoże bo powoli tej skody mam już dosyć.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Zdejmij przy okazji waz (ten gruby) biegnacy do EGRu (a dokladnie klapki gaszacej) od IC i zobacz ile tam masz syfu. Ten wezyk nie musi byc podpiety auto ma dzialac nawet bez niego.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Dyzio32
                Classic
                • 2008
                • 16

                #8
                O to chodzi że Skoda trochę lepiej chodzi jak ten wężyk jest odpięty, bo jak jest podpięty to chodzi wtedy dużo gorzej.

                Komentarz

                Pracuję...