Zamieszczone przez Mikele.KR
[O1] Proszę o sprawdzenie logów
Zwiń
X
-
[O1] Proszę o sprawdzenie logów
Witam, proszę o sprawdzenie logów, pacjent: Octavia I 1.9TDI silnik 110KM ASV. Od dłuższego czasu mam z nią problemy i nie wiem co się dzieje. Z góry dziękuję za pomoc.
Moje logi dynamiczne:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzej251299_11915.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzej251299_11916.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzej251299_11917.html
-
-
Witam, dziękuję za zainteresowanie. W sumie to problemów z autem jest kilka, skoda w ogóle się dziwnie zachowuje, raz chodzi dobrze raz chodzi źle.Jeden z objawów który mnie dręczy to jak na postoju delikatnie powoli wciskam gaz, obroty też powoli rosną, i kiedy wskazówka dochodzi do 2000-2100 obr/min silnik zaczyna się zachowywać tak jakby dostał jakiegoś powera, jakbym mu nagle wcisnął gaz do dechy , wskazówka obrotomierza leci na 3500 obr/min, a ja praktycznie przy 2100 obr/min nie wciskałem gazu i nie wiem czy to jest normalne czy też nie.Spróbuje jeszcze zrobić logi dynamiczne jak auto będzie się źle zachowywało.Proszę o podanie które bloki są ważne podczas logowania dynamicznego oprócz tych 003,008,011.
Komentarz
-
-
Fabrycznie ASV mają doładowanie rzędu 2050mbar więc tutaj nie widać żadnej ingerencji w soft bo wartość żądana jest prawidłowa, odchyłka regulacji z pikiem ciśnienia od 1827rpm do 2142rpm może (ale nie musi) wskazywać że powoli lub z ograniczeniem reguluje VNT, jedna z najbardziej prawdopodobnych przyczyn to przycinanie się. Co do skoku obrotów, Dyzio32 do sprawdzenia na pierwszy ogień czujnik położenia pedału.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
A jak sprwadzić Vagiem czujnik położenia pedału?
Przed chwilą zauważyłem jedną rzecz co do wskakiwania na obroty, dzieje się to tylko wtedy gdy jest odpięty przewód gumowy od zaworu EGR, natomiast jeżeli jest podpięty to nie ma takiego wskakiwania na obroty, tylko wtedy silnik chodzi jak sieczkarnia, podczas schodzenia z obrotów słychać dziwny dźwięk, silnik pracuje bardziej twardo, przy około 2000 obr/min słychać jakieś buczenie od strony filtra powietrza, wygląda to tak jakby coś wpadało w rezonans.Niech mi ktoś pomoże bo powoli tej skody mam już dosyć.
Komentarz
-
Komentarz